Doradca podatkowy

BDG Biuro Doradztwa Gospodarczego to biuro znajdujące się w Gostyniu, świadczące kompleksowe usługi rachunkowe i zapewniające profesjonalne doradztwo podatkowe. Jako doradcy podatkowi działamy już od wielu lat, przez cały czas zdobywając bezcenne doświadczenie i podnosząc swoje umiejętności. Zgodnie z obowiązującymi wymogami stale aktualizujemy swoją wiedzę w zakresie zmieniających się przepisów prawa podatkowego, dzięki czemu zawsze skutecznie wykonujemy nasze usługi. Oprócz doradztwa podatkowego świadczymy dla Państwa inne usługi rachunkowe, w tym obsługę kadr i płac.

Kim jest doradca podatkowy?

Bycie doradcą podatkowym wiąże się z konkretnymi obowiązkami i uprawnieniami określonymi przez odpowiednie ustawy. Jest to zawód zaufania publicznego, co wiąże się z tym, że wykonujący ten fach specjalista posiada określone kwalifikacje, potwierdzone zdanym egzaminem państwowym, w określonych przepisami formach i musi przynależeć do samorządu zawodowego kontrolującego wykonywane czynności. Doradca podatkowy ma również obowiązek stałego podnoszenia swoich kwalifikacji i aktualizowania wiedzy dotyczącej prawa podatkowego. W wypadku usług rachunkowych świadczonych przez biura bez uprawnień doradztwa podatkowego powiększanie wiedzy jest tylko dobrą wolą świadczącego usługi. Dzięki temu, korzystając z usług świadczonych przez BDG, możecie być Państwo pewni, że wywiążemy się ze swoich obowiązków skutecznie, sprawnie i zgodnie z poszanowaniem litery prawa.

Świnka skarbonka na stole z PIT-36 i dwuzłotówkami

Usługi rachunkowe i podatkowe BDG

W BDG Biuro Doradztwa Gospodarczego świadczymy dla Państwa usługi rachunkowe w zakresie między innymi doradztwa podatkowego, pomocy prawnej czy też doradztwa finansowego i ekonomicznego. Wszystkie nasze usługi świadczymy rzetelnie i profesjonalnie, z indywidualnym podejściem do Klienta. Szanujemy czas naszych zleceniodawców, dlatego umawiamy się w godzinach, które są dla nich najlepsze. Jesteśmy także mobilni, przez co nie działamy tylko na terenie Gostynia i okolic. W razie zaistnienia takiej potrzeby istnieje możliwość dojazdu do klienta.